donderdag 8 maart 2012

Leuks voor de lente!

In mijn berichtje van 12 januari liet ik al een Sneak Preview zien van een nieuw artikel voor in mijn webshop en dan ook nog iets gehaakts. Nu wordt het dus tijd voor de onthulling voor degene die mijn webshop of facebookpage nog niet hadden bezocht ;-) Het zijn deze gehaakte haarbanden. Ik heb het patroontje zelf bedacht. Het was een beetje een gepuzzel maar ze zijn echt heel leuk geworden, al zeg ik het zelf.


Ook heb ik nieuwe shirts gemaakt met een silhouette print. Gelukkig heb ik een hele creatieve man naast mijn zijde die echt alles kan tekenen. Soms moet ik hem wel even lief aankijken want ik heb hem soms wel erg vaak nodig. Hij heeft dus het silhouette meisje voor me gemaakt en ben ik naar de drukkerij gegaan om ze op de shirts te laten persen. Deze zijn dus niet met een strijkbout op de shirts gestreken. Deze longsleeve shirts zijn verkrijgbaar in het wit, zwart en roze.


Wat ik ook altijd zo leuk vindt voor de lente en zomer, zijn haarbloemen. De vorige haarbloemen die ik had, waren helaas niet meer leverbaar. Dus hard op zoek gegaan naar nieuwe haarbloemen die helemaal naar mijn zin waren. En ja hoor, deze zijn perfect! Ze zijn zo mooi en ben stiekem een beetje blij dat die andere niet meer leverbaar waren anders was ik deze niet tegengekomen. Ze zijn zo mooi vol en prachtig van kleur en blijven echt perfect in heel fijn en dun haar zitten. Wie wil er nou niet zo'n mooie bloem in het haar?


Dit zijn dus enkele nieuwe artikelen die in mijn webshop zijn geplaatst. 
De volgende keer weer een haak-blogje. Ik heb nu weer tijd dus ik kan weer aan de haak. Heb volop ideetjes maar nu nog even kijken waar ik mee ga beginnen. En ik had een paar weekjes geleden een leuke Give Away gewonnen (voor Sophietje). Daar later ook nog meer over.

8 opmerkingen:

  1. Allemaal weer leuke 'tut'spulletjes! Heb je in de gehaakte haarband een metalen diadeem verwerkt?
    Ze zijn super leuk! (gezellig dat je weer in blogland bent....hoewel ik het volledig begrijp dat je even tijd voor andere dingen nodig had/hebt!)
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    wat zijn die shirts leuk geworden. Ik al ze al gezien op je site! Ook de haarbanden vind ik schattig! Het is wel wat voor mijn oudste dochter, die is een haarbandentype. De jongste niet, die trekt alles uit haar haren. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die haarbanden! Ook harstikke knap dat je het zelf uitgepuzzeld krijgt! Je hebt weer superleuk nieuwe spulletjes ingeslagen :D

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen heb je in je webwinkel. Vooral die shirts vind ik erg mooi.
    Succes met haken. Fijn weekend!
    Lieve Groeten Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige haarbanden heb je gemaakt. Knap dat je ze zelf hebt ontworpen!
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg!

    Ziet er vrolijk uit en de shirts met prints zijn ook super.

    En inderdaad...welkom terug in blogland!

    groetjes, Elske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige shirts, leuk idee! En ben ook dol op bloemen in het haar. de haarbanden zijn ook erg leuk! Wat handig dat je man zo goed kan tekenen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi weer allemaal, hier houden meisjes echt van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen